söndag 26 januari 2014

Datorn Har Dött!


Japp så är det och det är bara att inse. Visst har den verkligen varit dålig länge och varit superseg men nu har den gått över till att funka i max fem minuter och sedan helt lägga av, inte helt enkelt att göra något då. Så nu blir det att leta ny och verkligen ta tag i det på riktigt. 

Lite positiv måste jag vara i eländet och jag får se det som ett bra tillfälle att lära mig att  bättre att blogga från min ganska nya mobilen :) 
Så nu ett tag framöver kan nog mina inlägg och kommentarer bli lite si och så. 


13 kommentarer:

  1. Är det svårt och blogga från sin mobil, för då skulle jag med vilja börja. :) jag har köpt ny dator, veckan efter nyår.. Förstår mig inte på den till 100%. För det är även en touch. Men har även skrivbordsläge. Är en Sony Vaio. Börjat spela lite Sims 3. Gick ju absolut inte på min förra. Är supernöjd, behöver inte ens en fläkt under den..

    SvaraRadera
  2. Det är ju lite smått och det här med att få till bilder bra verkar inte lätt, har inte fått kläm på hur man gör med bilderna. Karin

    SvaraRadera
  3. Trist när det händer, men roligt med nytt. Jag fick Windows 8 av min man för ett par veckor sedan, men är inte riktigt kompis med den än.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer nog att behövas mycket träning för mig med :) Karin

      Radera
  4. Så tråkigt. Du får se det positivt att du får lära dig något nytt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så får det bli för det verkar inte helt lätt att blogga från mobilen , Kram Karin

      Radera
  5. Trist när tekniken strular, men kul att få en helt ny dator o få lära sig massor av nytt, alltid en utmaning. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Tekniken ska ju bara fungera men det är ju inte alltid den gör det.
    Jag tycker att det kan vara rätt så smidigt att blogga från mobilen. Du kan blogga var du än är!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar bra att blogga från där man är så det blir nog små inlägg från utflykter framöver, det verkar väldigt smidigt. Kram Karin

      Radera
  7. Datorer ska ju bara funka men min lade också av helt för ett tag sen. Jag köpte mej en Mac och det är till att lära sej nytt men det går. Jag har inte lyckats blogga från min iPad och har lagt av med att försöka. Lycka till med ny dator och mobilbloggande.

    SvaraRadera
  8. Ja dessa datorer,våran fick vi lägga åt sidan också! denna nya är toppen så länge det varar;hiihihi.Duktig du är som kan blogga genom telefonen.Var gärna med på min utlottning! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Gud så trist när datorn lägger av.. Hoppas du hittar en ny snart..
    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. Attans vad tråkigt... datorer ska bara funka ;) Hoppas du hittar någon ny.

    Ha en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera