söndag 8 september 2013

På Lingonröda Tuvor


Virkade trollet är på vift i lingontuvorna, perfekt dag att vara ut i solen. Idag klarade jag mig i alla fall från fästingar, nej just det satt fast en på mig i morse sen igår. Svampskogen vet i tusen om jag vill till igen.
Så idag blev det en annan skog, och det blev bara en björnbärstagg i tån och så skar jag mig i ett finger. Vad håller jag på med? En fördel med fingret är att jag verkligen inte kan diska :) Jag försöker alltid se det från den positiva sidan.


4 kommentarer:

  1. Det är så underbart i skogen, men fästningar håller jag med om att man vill vara utan.
    Ha en bra dag!
    Karm Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken otur du har fast håller med dig om att disken kan vara skönt att slippa. Hoppas virkningen funkar. ; )

    SvaraRadera
  3. Fy tusan för fästingar, värsta jag vet, hoppas du slipper plocka fler av dessa oinbjudna gäster. Vilken otur du har men diskning är ju alltid skönt att slippa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt ut fast du har haft otur med diverse skador. Hoppas du har mer tur framöver. Kram Pernilla

    SvaraRadera