lördag 31 augusti 2013

Nybakade Fyllda Smörgåsgifflar


 Är det någonting som är en favorit här hemma på bakfronten så är det de här fyllda  smörgåsgifflarna. Tror jag skulle kunna bara dom varje dag och de skulle ändå vara slut, men jag bakar när jag hinner och baka för att göra andra glada. Idag blev det den vanliga fyllningen i dom alltså stark prästost i hälften (så jag kan äta några själv) och rökt skinka / prästost i de andra. Receptet har jag HÄR.

Har ni inte bakat de här smörgåsgifflarna så var försiktiga de kan vara beroendeframkallande :) Ha en fin lördag

2 kommentarer:

  1. Hade varit gott att haft med en på vår fjället runt promenad!
    Vi gick i duggregn och dimma, men hade ändå tur för vi hann bara innan för dörren så började det ösregna! Nu är två hundar duschade och
    även deras matte, så här ska det också bakas något!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Det där receptet låter som om man bara måste pröva! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera