torsdag 8 augusti 2013

Just Nu

Just nu utanför fönstret är det en riktigt stor regnbåge. 

Ok, jag erkänner det har regnat lite grann hos mig idag. Plötsligt inser jag att det finns en Karin före och en  annan efter bloggen kom till. Jag är förstås samma person och har inte ändrat mig för att jag började blogga med det är det här med att fota det mesta :) Innan hade jag nog inte fotat någon regnbåge men idag blev det en litet bild till bloggen, för jag vill ha inlägg med bild varje dag här på bloggen.

Misstänker att flera känner igen sig i det och kanske en och annan familjemedlem, när man plötsligt ska fota mat innan man ska äta :)

6 kommentarer:

  1. Ha, ha känner sååå väl igen mig. Fint du fångat regnbågen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Äntligen har vi fått lite regn även hos mig...men någon regnbåge har jag inte sett idag.
    Sommarkram från Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Visst känner jag igen mig. Något litet varje dag vill man få med. Fin regnbåge. Kram PeRnilla

    SvaraRadera
  4. Det är så kul att du lägger in lite varje dag.
    Vi njuter av dina fina bilder och andra tips.
    Ps dottern saknar dina goda recept inlägg men som tur är kan vi alltid bläddra bakåt.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Det var snällt skrivet. Ja det har varit lite recept nu under sommaren när jag inte är inne så mycket, men vänta recepten kommer kanske redan imorgon.
      Ha det bra Karin

      Radera
  5. haha... känner igen det där! Mannen brukar muttra nåt om att "nu är det väl ändå nog..."
    Tack för den fina sjalen, gillar den massor!

    SvaraRadera