fredag 22 februari 2013

Fredag Del Ett - Ett Litet Problem

För någon vecka sedan fick jag en kommentar från en okänd och nu för andra morgon i rad har det hänt igen, någon som skriver på engelska kommenterar mina inlägg med text som inte alls hör till mitt inlägget och "personen" vill att jag klickar vidare till blogg/hemsida som heter någonting med (payday). Hur dum tror dom att jag är? Men lite trött blir jag ju, nu ska jag kolla på publicerade kommentarer på morgonen några dagar, så jag kan radera dom här konstiga. Vill ju inte att någon av mina gulliga läsare ska klicka av misstag, kommentarerna är alltid skrivna på gamla inlägg.

Har någon av er andra haft det här problemet?


Nej, inte gnälla nu utan nu ska jag ta vara på min lediga dag, gå och prova en tröja som jag inte orkade prova häromdagen, titta efter någon ny sjal, fixa lite fredagsmysigt och baka till morgonens utflykt. Ha en riktigt bra fredag :)

5 kommentarer:

  1. Har inte haft det problemet, men peppar peppar...
    Önskar dej en mysig helg!
    Kramisar från bia

    SvaraRadera
  2. Jag fick sådana en gång för några månader sedan, jättemånga, typ 50 på en natt... Men jag raderade dem och sen har jag sluppit det - peppar, peppar... Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har också fått en sådan kommentar. Men jag gjorde som du bara tog bort den. Hoppas vi slipper fler av den sorten.
    Ha en mysig härlig helg.

    SvaraRadera
  4. Tack och lov har jag inte fått någon sådan kommentar.
    Ha en trevlig utflyktshelg. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Usch, det låter lurt. Bra att du kollar noga och tar bort skräp. Ha en riktigt trevlig helg. Kram

    SvaraRadera