fredag 30 november 2012

Bloggens Julkalender Börjar I Morgon


Nu börjar det verkligen att närma sig till jag startar med min julkalender här på bloggen. Spännande och hoppas verkligen jag klarar av det nu ända fram till julafton, 24 luckor ska det bli. I varje lucka kommer det att finnas någonting juligt det kan vara virkade eller sydda grejer, julgodis, julbak, julpyssel eller någonting annat juligt. Välkomna i morgon och titta in i första luckan.

Dagens bästa: varm glögg när man fryser om fötterna

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du startat redan idag med en härlig julig bild!
    Ha en bra kväll önskar
    Melody med familj

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Den ser jag fram emot att följa! Själv har jag rotat fram några adventsstjärnor som lyset i ett par av mina fönster ch pysslat ihop en buxbomskrans till dörren. Fortsättning följer imorgon då resterande stjärnor ska upp. Trevlig adventshelg! Kram Hannah

    SvaraRadera