fredag 19 oktober 2012

Rosa Fredag Och Bra Armband

Den här lilla söta figuren virkade jag i somras och en dag fick han följa med till stranden för att bli fotad, efter det "bor" han i bilen, så att den också alltid är lite rosa. För er som inte redan har förstått så är ju rosa min favoritfärg. Men namnet på inlägget har ju ingenting med min favoritfärg att göra utan betydligt viktigare saker nämligen ROSA månaden oktober. Förra fredagen började bloggen Meam Die en fotoutmaning med just namnet rosa fredag, där tankarna går till rosa bandet insamlingen och självklart ville jag vara med.


Idag när jag kom hem hade jag fått post och det var armbandet jag beställt som hade kommit. Armbandet finns att köpa på ung cancers hemsidas shop för 100 kronor, inget att tveka på tycker jag.

Matchar dessutom bra till mitt armband från Childhood, om någon vill köpa ett sådant armband finns de att köpa HÄR på den hemsida. De armbanden kostar 300 kronor för 3 stycken och kommer i en jättesöt tablettask, bra liten julklapp :)

Dagens bästa: att armbandet har kommit.

1 kommentar:

  1. Nä men åh, vad söt!!! Bra jobbet.
    och armbandet.. både snyggt och talande ;)
    tack för tipset.

    kram kram Malin

    SvaraRadera