söndag 9 september 2012

Min Första Geocaching


I helgen har jag lärt mig nya saker eller man kanske ska skriva tagit tag i sådant som jag velat prova på, först var det Wordfeud - ganska kul men det behövs helt klart träning för att inte få storstyk där.
Sedan har jag fått följa med och letat efter min första GEOCACHING, det var jättekul att få se hur det hela gick till och att det faktiskt var jag som hittade lådan. Helt klart kan jag tänkta mig att leta efter flera sådan framöver, får väl virka små gubbar som jag kan lämna efter mig som små spår.

Dagens steg: 7205 (inte jättemånga men man träffar ju inte släkten varje dag och i morgon är det som vanligt igen med långpromenad)

4 kommentarer:

  1. Jag WF:ar också och det är som du säger, övning ger färdighet. De första gångerna fick jag stryk med flera hundra(!) poäng. Nu går det faktiskt bättre, och konstigt vore väl annars....

    SvaraRadera
  2. Tack, då behöver jag nog bara mera träning :) Det skulle ju vara kul att vinna någon gång också.

    SvaraRadera
  3. Vi var också ute och letade efter cachar förra sommaren, men sen kom det av sig när hösten kom. Annars var det roligt, så vi tänker nog fortsätta så småningom. Wordfeud håller jag också på med. Det är bra för man kan ta god tid på sig. Annars har jag numera snöat in på Ruzzle, även om det går fort som katten. Marieber heter jag ifall du vill spela :-)

    SvaraRadera
  4. Hej! Misstänker att det blir flera cachar för vår del och tack för tipset, ska kolla vad det är. Karin

    SvaraRadera