onsdag 18 april 2012

Möten Hela Dagen


Dagens steg: 6025 (inte många jag vet men hela eftermiddagen och till sena kvällen har varit full av olika möten och fika med allt från Ballerinakex till smörgåstårtor, tur att jag i alla fall inte tog någonting av smörgåstårtan (nu ljög jag lite, var tvungen att ta en pytteliten bit för att de hade köpte en special till bara mig utan kött, skinka och en massa leverpastejer i och det hade ju varit höjden av ofinhet att inte ta lite för syns skull då). Det här kommer att sluta i katastrof till badsäsongen  :) om det inte blir en snar bättring med mina steg igen. Hoppas jag kan gå sjukt långt imorgon som komp.)

3 kommentarer:

  1. Jag har ju inte heller rört på mig så bra den här veckan. Jobbigt, jobbigt. Men jag är säker på att både du och jag hittar tillfälle när vi kan kompensera det uteblivna motionerandet. Och jag förstår att du smakade lite av smörgåstårtan när man gjort en särskilt för dig.

    No need to worry Karin :) Det blir fler steg och mindre smörgåstårta en annan dag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack C, du är alltid lika "peppig", funderar på att anmäla mig till blodomloppet i sommar.

    Kram K.

    SvaraRadera
  3. Blodomloppet låter väl roligt :) Var? Det är alltid bra med en målsättning so make it happen säger jag! Kram på dej

    SvaraRadera